onsdag 31. oktober 2012

Valpene 7 uker

Det er blitt lite oppdateringer og det skylde ødelagt datamaskin. Jeg lærer visst ikke! Hundene har opp gjennom tidene ødelagt flere maskiner. Forrige valpekull var  det en valp som tisset i tastaturet og denne gang var det en ovvervektig voksen hund som knuste glasset på maskinen. Jeg regner med at jeg nå, vil huske å ikke sette maskinen på gulvet!!!! Dyr lærdom!
Valpene er aktive og trenger plass, og jeg har fjernet valpebingen slik at de bruker huset sammen med meg. Det er veldig koselig å ha valpene rundt seg, men det krever at en er årvåken slik at en får valpene ut for å tisse. Noen uhell er det, men det er meg det kommer an på, slik som det vil være for dere valpekjøpere når valpen kommer hjem. Valpen skal ut etter å ha sovet, spist , lekt litt eller når en synes det har gått lang tid. Veldig greit nå som de tåler å være ute selv med regn. Varmereguleringen til valpene er jo ikke fullt utviklet slik at en må passe på at de ikke fryser. De får ikke lov til å ligge ned ute- det blir alt for kaldt.



Av en eller annen grunn får jeg ikke lastet opp bilder ikveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar